Werken bij LDBS

 

Werken bij LDBS Insurance

LDBS Insurance is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die niet enkel bezig is met het belang van de klant maar ook met dat van zijn medewerkers. Met een expertise in zowel onderneming- als particuliere klanten, staat het welzijn van de mens of onderneming dan ook centraal bij ons.

Als familiaal bedrijf met meer dan 45 jaar expertise en ondertussen al een 3e generatie mee aan het roer, beschouwen wij onze klanten en medewerkers dan ook als een deel van de familie.

Het leven is in onze ogen al ingewikkeld genoeg, bij LDBS willen we het allemaal wat eenvoudiger maken.

 

De bedrijfscultuur van LDBS Insurance

Vandaag telt ons kantoor in het groene Kapellen 23 gemotiveerde medewerkers verdeeld over 4 teams. Een relaxte, gemoedelijke sfeer gecombineerd met full focus momenten zorgt hier voor de perfecte afwisseling. 

Om verder te investeren in de toekomst zoeken we constant nieuwe krachten die we kunnen begeleiden en helpen groeien om ons team nog sterker te maken. Er werd recent dan ook veel ingezet op een vernieuwend HR beleid waar we een maximale ondersteuning genieten onze externe HR-partners!

Verschillende teamevents, afterworkdrinks, sportactiviteiten en investeringen in wellbeing@work zorgen ervoor dat we onze job gemotiveerd blijven doen. Zo kunnen we er non stop naar streven om elkaar beter te maken en van elkaar te leren!

 

Ben jij klaar om mee de verzekeringswereld te veroveren in een vooruitstrevend, dynamisch team?

Check dan zeker de vacatures onderaan de pagina. See you soon! 😉

Productiebeheerder Particulieren

Wie zijn wij?

LDBS Insurance is een dynamische verzekeringsmakelaar die niet enkel bezig is met het belang van de klant maar ook met dat van zijn medewerkers. Met een expertise in zowel onderneming- als particuliere klanten, staat het welzijn van de mens of onderneming dan ook centraal bij ons.

Als familiaal bedrijf met meer dan 45 jaar expertise en ondertussen al een 3e generatie mee aan het roer, beschouwen wij onze klanten en medewerkers dan ook als een deel van de familie.

Het leven is in onze ogen al ingewikkeld genoeg, bij LDBS willen we het allemaal wat eenvoudiger maken.

Jouw functie als Productiebeheerder Particulieren

Als Productiebeheerder Particulieren mag je rekenen op een uitdagende en boeiende functie. Je bent verantwoordelijk voor onze particuliere klanten, waarbij je onderhandelt om de meest optimale verzekeringsvoorwaarden te bekomen. Je bent een bereikbaar aanspreekpunt voor alle courante wijzigingen in de dossiers van de klanten.

Wat kan je verwachten?

  • Je komt terecht in een dynamische, ondernemende organisatie die inzet op de toekomst!
  • Jouw werkomgeving? Een modern, ruim kantoor in een groene omgeving.
  • Je mag je verwachten aan een aantrekkelijk loon met tal van extralegale voordelen ( maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering incl. gezinsleden, laptop,..)
  • Groeitrajecten op maat aangevuld met constante opleidingen
  • Mogelijkheid tot een firmawagen.
  • Afterwork drinks, teamevents en focus op wellbeing@work
  • Je kan rekenen op 4 dagen thuiswerk per maand én een flexibel uurrooster
  • Naast je gewone vakantiedagen kan je genieten van 6 extra BTA dagen!
  • Wil je graag 4/5e werken? Dit kunnen we zeker bespreken.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt een Bachelor- of Masterdiploma op zak of hebt minstens 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie.
  • Tevreden klanten? Jouw absolute streefdoel!
  • Je werkt gestructureerd en georganiseerd.
  • Je neemt steeds een professionele houding aan en werkt discreet.
  • Zeer teamgericht : beter kan je jezelf niet omschrijven.
  • Je bent perfect Nederlandstalig en hebt een goede kennis van de Engelse taal.
  • Je bent dynamisch en hebt oog voor voortdurende verbetering.
  • Microsoft office heeft nog maar weinig geheimen voor jou, kennis van Brio is een pluspunt.

 

Vandaag telt ons kantoor in het groene Kapellen 23 gemotiveerde medewerkers verdeeld over 4 teams. Een relaxte, gemoedelijke sfeer gecombineerd met full focus momenten zorgt hier voor de perfecte afwisseling

Om verder te investeren in de toekomst zoeken we constant nieuwe krachten die we kunnen begeleiden en helpen groeien om ons team nog sterker te maken. Er werd recent dan ook veel ingezet op een vernieuwend HR beleid waar we een maximale ondersteuning genieten van onze externe HR-partners!

Verschillende teamevents, afterworkdrinks, sportactiviteiten en investeringen in wellbeing@work zorgen ervoor dat we onze job gemotiveerd blijven doen. Zo kunnen we er non stop naar streven om elkaar beter te maken en van elkaar te leren!

 

Ben jij klaar om mee de verzekeringswereld te veroveren in een vooruitstrevend, dynamisch team?

Stuur je CV en motivatiebrief dan naar onze HR Manager Nick Bolsens via jobs@ldbs.be .

See you soon! 😉

Productiebeheerder KMO

Wie zijn wij?

LDBS Insurance is een dynamische verzekeringsmakelaar die niet enkel bezig is met het belang van de klant maar ook met dat van zijn medewerkers. Met een expertise in zowel onderneming- als particuliere klanten, staat het welzijn van de mens of onderneming dan ook centraal bij ons.

Als familiaal bedrijf met meer dan 45 jaar expertise en ondertussen al een 3e generatie mee aan het roer, beschouwen wij onze klanten en medewerkers dan ook als een deel van de familie.

Het leven is in onze ogen al ingewikkeld genoeg, bij LDBS willen we het allemaal wat eenvoudiger maken.

Jouw functie als Productiebeheerder Ondernemingen

Als Productiebeheerder KMO mag je rekenen op een uitdagende en boeiende functie. Je bent verantwoordelijk voor onze ondernemingsklanten, waarbij je onderhandelt om de meest optimale verzekeringsvoorwaarden te bekomen. Je bent een bereikbaar aanspreekpunt voor alle courante wijzigingen in de dossiers van de klanten.

Wat kan je verwachten?

  • Je komt terecht in een dynamische, ondernemende organisatie die inzet op de toekomst!
  • Jouw werkomgeving? Een modern, ruim kantoor in een groene omgeving.
  • Je mag je verwachten aan een aantrekkelijk loon met tal van extralegale voordelen ( maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering incl. gezinsleden, laptop,..)
  • Groeitrajecten op maat aangevuld met constante opleidingen
  • Mogelijkheid tot een firmawagen
  • Afterwork drinks, teamevents en focus op wellbeing@work
  • Je kan rekenen op 4 dagen thuiswerk per maand én een flexibel uurrooster
  • Naast je gewone vakantiedagen kan je genieten van 6 extra BTA dagen!
  • Wil je graag 4/5e werken? Dit kunnen we zeker bespreken.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt een Bachelor- of Masterdiploma op zak of hebt minstens 4 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie.
  • Tevreden klanten? Jouw absolute streefdoel!
  • Technische verzekeringen zoals ABR, BA10, bedrijfsschade & machinebreuk ken je van binnen en van buiten.
  • Je werkt gestructureerd en georganiseerd.
  • Je neemt steeds een professionele houding aan en werkt discreet.
  • Zeer teamgericht : beter kan je jezelf niet omschrijven.
  • Je kan een perfecte analyse maken van een totaaldossier en dit in geuren en kleuren uitleggen aan de klant
  • Je bent perfect Nederlandstalig en hebt een goede kennis van de Engelse taal.
  • Je bent dynamisch en hebt oog voor voortdurende verbetering.
  • Microsoft office heeft nog maar weinig geheimen voor jou, kennis van Brio is een pluspunt.

 

Vandaag telt ons kantoor in het groene Kapellen 23 gemotiveerde medewerkers verdeeld over 4 teams. Een relaxte, gemoedelijke sfeer gecombineerd met full focus momenten zorgt hier voor de perfecte afwisseling

Om verder te investeren in de toekomst zoeken we constant nieuwe krachten die we kunnen begeleiden en helpen groeien om ons team nog sterker te maken. Er werd recent dan ook veel ingezet op een vernieuwend HR beleid waar we een maximale ondersteuning genieten van onze externe HR-partners!

Verschillende teamevents, afterworkdrinks, sportactiviteiten en investeringen in wellbeing@work zorgen ervoor dat we onze job gemotiveerd blijven doen. Zo kunnen we er non stop naar streven om elkaar beter te maken en van elkaar te leren!

 

Ben jij klaar om mee de verzekeringswereld te veroveren in een vooruitstrevend, dynamisch team?

Stuur je CV en motivatiebrief dan naar onze HR Manager Nick Bolsens via jobs@ldbs.be .

See you soon! 😉

 

Schadebeheerder

Wie zijn wij?

LDBS Insurance is een dynamische verzekeringsmakelaar die niet enkel bezig is met het belang van de klant maar ook met dat van zijn medewerkers. Met een expertise in zowel onderneming- als particuliere klanten, staat het welzijn van de mens of onderneming dan ook centraal bij ons.

Als familiaal bedrijf met meer dan 45 jaar expertise en ondertussen al een 3e generatie mee aan het roer, beschouwen wij onze klanten en medewerkers dan ook als een deel van de familie.

Het leven is in onze ogen al ingewikkeld genoeg, bij LDBS willen we het allemaal wat eenvoudiger maken.

Jouw functie als Schadebeheerder

Jouw focus ligt zowel op ondernemings- en particuliere klanten binnen BOAR. Je staat rechtstreeks in contact met de klanten, communiceert rustig en denkt oplossingsgericht. Je onderhandelt met schaderegelaars van verzekeraars en slaagt erin om met jouw analytisch denkvermogen steeds de best mogelijke service en schaderegelingen te verkrijgen.

Wat kan je verwachten?

  • Je komt terecht in een dynamische, ondernemende organisatie die inzet op de toekomst!
  • Jouw werkomgeving? Een modern, ruim kantoor in een groene omgeving.
  • Je mag je verwachten aan een aantrekkelijk loon met tal van extralegale voordelen ( maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering incl. gezinsleden, laptop,..)
  • Groeitrajecten op maat aangevuld met constante opleidingen
  • Mogelijkheid tot een firmawagen
  • Afterwork drinks, teamevents en focus op wellbeing@work
  • Je kan rekenen op 4 dagen thuiswerk per maand én een flexibel uurrooster
  • Naast je gewone vakantiedagen kan je genieten van 6 extra BTA dagen!
  • Wil je graag 4/5e werken? Dit kunnen we zeker bespreken.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt een Bachelor- of Masterdiploma op zak of hebt minstens 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie.
  • Tevreden klanten? Jouw absolute streefdoel!
  • Je werkt gestructureerd en georganiseerd.
  • Je neemt steeds een professionele houding aan en werkt discreet.
  • Zeer teamgericht : beter kan je jezelf niet omschrijven.
  • Je bent perfect Nederlandstalig en hebt een goede kennis van de Engelse taal.
  • Je bent dynamisch en hebt oog voor voortdurende verbetering.
  • Microsoft office heeft nog maar weinig geheimen voor jou, kennis van Brio is een pluspunt.

 

Vandaag telt ons kantoor in het groene Kapellen 23 gemotiveerde medewerkers verdeeld over 4 teams. Een relaxte, gemoedelijke sfeer gecombineerd met full focus momenten zorgt hier voor de perfecte afwisseling

Om verder te investeren in de toekomst zoeken we constant nieuwe krachten die we kunnen begeleiden en helpen groeien om ons team nog sterker te maken. Er werd recent dan ook veel ingezet op een vernieuwend HR beleid waar we een maximale ondersteuning genieten van onze externe HR-partners!

Verschillende teamevents, afterworkdrinks, sportactiviteiten en investeringen in wellbeing@work zorgen ervoor dat we onze job gemotiveerd blijven doen. Zo kunnen we er non stop naar streven om elkaar beter te maken en van elkaar te leren!

 

Ben jij klaar om mee de verzekeringswereld te veroveren in een vooruitstrevend, dynamisch team?

Neem contact op met onze HR Manager Nick Bolsens via jobs@ldbs.be .

See you soon! 😉